20 Şubat 2015 Cuma

TERSYÜZ (Amy Harmon) Yorumu



                               TERSYÜZ - Amy Harmon

Yorum için geç kaldım ama...

Bu kitaba acayip bir korkuyla başladım, çünkü arka kapağı okuyup(tıktık) kitabın tamamen savaşı anlattığını falan düşündüm.Bir süre almadım, sonra kafama esince alayım dedim ve iyi ki almışım diyorum.Kitaba,karakterlerine tek kelime ile bayıldım.

Ambrose Young iyi görünümlü bir güreşçi ve hayatını buna adamış.Fern ise tekerlekli sandalyeye mahkum edilmiş ve son yıllarını yaşayan kuzeni Bailey'i dünyası olarak gören, kızıl saçlı fakat "dikkat çekmeyen" çirkin bir kız.

Ambrose beş arkadaşıyla beraber savaşa gidiyor ve tek kişi dönüyor.Ama bambaşka bir yüz ile.

Fern ise çocukluk aşkı Ambrose'dan alıyor haberleri, artık güzel olan o fakat Ambrose'u o şekilde kabul ediyor.Tabii aynı şey Ambrose için geçerli değil.Okurken Ambrose'un cümlelerine bakıp sırtını sıvazlayasınız geliyor.Öyle aşık olunacak bir karakter ki kitabı bitirdikten sonra aklınızdan çıkaramıyorsunuz.

Bailey ise ayrı bir afet.Kendisinin yaşam enerjisine bakıp iç çekiyorsunuz.Kesinlikle kitapta en sevdiğim karakter oydu.Yeri geldi güldürdü yeri geldi ağlattı ama cidden abartmadan söylüyorum şu ana kadar okuduğum kitaplardan en sevdiğim karakterlerden biri oldu Bailey.

Kitabın başlarında sıkıldığımı kabul etmeliyim ama öyle güzel devam ediyor ki-özellikle ortalarda- kitabın başından ayrılamadım.Yine önyargıma yenildim ama kesinlikle pişman değilim:D 

Sanırım beni almaya yönelten bir de kapağıydı.Hele o Tersyüz yazısı? Aşık oldum cidden! Kapağın genel olarak tamamen kitabı anlattığını düşünüyorum ama biraz yanıltmalı sanki.

Çok güzel,kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap bence.

                              Puanım;






0 yorum:

Yorum Gönder