11 Mart 2015 Çarşamba

RULE (Jay Crownover) Yorumu

Bu aya baya güzel bir kitapla başladım diyebilirim:D Rule konusunu bildiğim ama pek ilginç bulmadığım için aceleye getirmediğim bir kitaptı.Ama kitaba bir başladım, ALLAHIM NEDEN BU KADAR GEÇ OKUDUM BEN BUNU?

Kitap adı üstünde Rule adlı çocuğu anlatıyor, aslında Rule'u nasıl tanımlarım pek bilmiyorum; en azından dış görünüşünden bahsedecek olursam kapaktaki temsili resimle pek bir alakası da yok...Piercing dolu, uçları mor,mohawk saçlı 1.90 boylu, herkesin dikkatini-kızların dememe gerek var mı bilmiyorum- çeken bir dövmeci.Valla dövmeler dışında benim pek tarzım olan erkek değildir, o yüzden dış görünüşüne bakmadan hayal ettim diyebilirim Rule'u.Yani nasıl diyeyim...Baya ilginç bir çocuk bu Rule.Anlamışsınızdır...


Shaw kız karakterimiz, Rule'la uzun zamandır tanışıyorlar fakat aralarında arkadaşlığa yakın bir ilişki bile yok.Rule'un ölen ikiz kardeşi Remy ile ilişkisi olduğu bilinen Shaw beyaza yakın saçlara ve cici bir görünüme sahip.Tam bir zıtlık oluşturan bu ilişki ikisini de değiştiriyor.

Direk kısaca söyleyeyim; kitaba bayıldım.Hatta son zamanlarda okuduğum kitaplardan en iyisiydi.Tatlı Bela tarzında, ama bir o kadar da değil.Valla onusu klişe olmasına rağmen okurken ne sıkıldım, ne de şikayet ettim.Elinize aldığınızda bırakamayacağınız bir kitap kesinlikle.

Kitapta serinin diğer kitaplarını konu alan diğer karakterleri de görüyoruz tabiki.Nash ve Rome'u özellikle çok bekliyorum.Fakat Jet için aynı şeyi söyleyemeyeceğim valla.Adam klasik rock yıldızı, ve ben artık rock yıldızlarından bıkmış bir durumdayım ama bad boy tarzı kitaplardan da bıkmadığımı söyleyemem...Jet'ten beklentim yok ama Rule gibi beni şaşırtırsa kendime bir tokat atmadan etmeyeceğim cidden.

Sanırım kitap hakkında başka söyleyeceğim bir şey yok.Okumadıysanız kesinlikle alın okuyun bence, özellikle Tatlı Bela'yı sevdiyseniz bence bu kitabı da çok seversiniz.

             Puanım;
Rule için fotoğraf çekemedim açıkçası...Eh, ne yapalım derslerden falan zaman kalmıyor ve doğrusunu söylemek gerekirse üşeniyorum 3:) Diğer kitaplara artık gjfdksl

2 yorum:

  1. hangi ara okudun laa gkjfdlg süpermşi alcam bunuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an ne okuduğumu güncelleyecek zaman bulamadım, Gözlerindeki Canavar dururken iki tane kitap okudum fakat değiştirmedim valla:D

      Sil