2 Nisan 2015 Perşembe

DUBLIN CADDESI(Samantha Young) Yorumu

Herkese merhaba! Bir süredir blogta aktif değildim, valla sınavlardan falan diyeceğim de pek bir çalıştığım da yok...Herhalde vicdan azabı çekmemek için pek bir şey okumadım ya da okuduklarımın da yorumunu yazmadım.Ama sınavlar bitti, yani hem Youtube hem Blogger buralarda olacağım:D

Neyse, geçelim bu güzel kitabın yorumuna...


Kitap Jocelyn'in ev arkadaşı aramasıyla başlıyor.Oldukça klasik bir başlangıcı var kitabın, aslında şöyle diyebilirim; kitabın genel konusu klasik ama ben böyle klasik olup böyle mükemmel olan bir kitap okumamıştım.
Braden ise mükemme- AH BRADEN...Bu aşık olunası adam hakkında onca şey okudum, abartıldığını düşündüm ama Braden mı abartılıyormuş gerçekten? HIH. Adam ciddi ciddi mükemmel.Hani böyle okurken ne dese sırıttığınız sempatik karakterler vardır ya, "off çok hoş bu adam" dersiniz.Braden tam bir o adam;

"Ağzın iyi laf yapıyor.Hakkını vermek gerek."
  "Ellerim de iyi işler.Onun da hakkını verecek misin?"

Adamın meşhur bir "Hayvan gibi..." lafı var ve ben her söyleyişinde ağzımı yırtıyordum resmen! 

"Hayvan gibi seksisin."

Bu Braden'ın Joss'la yemekteysek söylediği bir cümlesi, eh siz düşünün...

Braden'ı o kadar övdüm ama Jocelyn? Eh, o da fena değildi.Başlarda karakteri çok sevdim çünkü Braden'ın o egosuna karşı tepkileri çok iyiydi.Yani direk adamın kollarına atmıyordu kendisini bu yüzden onu da sevmiştim.Fakat Braden öyle bir inatçı ki, kızın tüm ısrarı yok oluyor;

"Braden, aramızda bir şey olmasını istemiyorum."

Tek kaşını kaldırdı,bu laftan kesinlikle tatmin olmamıştı."Onu ıslak çamaşırına söyle bebeğim."

Gözlerimi kıstım."Götün tekisin."

Fakat kız karakterimiz ailesiyle ilgili kötü bir geçmişe sahip, bir şey yapmadan önce sürekli düşünüyor -ki sorun bu da değil ben bu olayın biraz abartıldığını düşündüm.Arkadaşının ölümünde kendini suçlama, Braden'a geçmişi yüzünden farklı davranma falan beni deli etti.Yani aynı şey bana olsaydı ne yapardım diye düşünüyorum tamam, ama kitapta beni çok sıktı bu olaylar, bazı yerleri okumadığımı söylemem gerek:s
Jocelyn'in ev arkadaşı ve Braden'ın kız kardeşi Ellie ise favorilerimden oldu.Aynı zamanda Braden'ın arkadaşı Alex de o mal davranışlara rağmen güldürttü beni.Hem Braden&Joss okurken, aynı zamanda Ellie%Alex ilişkisinin içindeymiş gibi olmak çok hoşuma gitti.İşte Ellie ve Joss'un dertleşmeleri falan...
Aynı zaman da Joss'un iş arkadaşı Craig de sürekli "sevişelim mi?" demesiyle içime oturdu.Her söyleyişinde ayrı bir sevdim onu.Kitaptaki en komik ve salak karakterdi sanırım.


Genel olarak okurken çok eğlendiğim, favori kitaplarımdan biri oldu kendisi.Yaklaşık bir yıldır kitaplığımda bekliyor ve ben neden böyle güzel bir kitabı bekletmişim hiç bilmiyorum, yine benim salaklığım ama siz de aynı hataya düşmeyin sakın:D Varsa direk okuyun, yoksa gidip alın:D 
Ayrıca ikinci kitap da yakında geliyor! Beklemedeyiiiz:3
                         Puanım;
Fotoğraf çekmek için de zamanım olmadı doğal olarak, idare edelim lütfen:D

0 yorum:

Yorum Gönder