11 Nisan 2015 Cumartesi

SCARLET(Marissa Meyer) Yorumu

Merhabalaar, Cinder yorumumu zaten yapmış, 5 puanı yapıştırmıştım.Şimdi ise Scarlet yorumumla karşınızdayım, haydi bakalım;


Scarlet'ı neden bilmem, ama bir süre okumak istemedim.Ki bunu yine kendi salaklığıma veriyorum ama eh başlıyım artık demem bir mucize.Kitabı merak ediyordum baya, ama bakıyordum, "kalın bu yaa, sonra okurum bunu" deyip başka kitap seçiyordum ama artık bekletmeden okumak istedim.

Baştan sona kadar ayrı heyecan vardı kitapta.Direk söylemeliyim ki çoğu kişinin dediği gibi Cinder'dan kat kat güzel! Büyük ihtimalle ben salak olduğumdan yazara aklından dolayı hayran kaldım, tabii sadece hayran kalmak da değil, baya baya hayran kaldım...

Bu sefer de babaannesi kaybolan Scarlet'ın hikayesini okuyoruz.Bu yolculuğa Wolf ile beraber çıkıyor ve Wolf öyle hoş bir karakter ki...O heyecanın yanında bir de aralarındaki çekimden çok etkilendim, nasıl anlatırım bilmiyorum ama kitabı okuduysanız ne demek istediğimi anladınız:D

Scarlet'ın macerasını okurken aynı zamanda Cinder'ı da takipteyiz.Hem Scarlet'ın babaannesini bulma hem Cinder'ın kaçış hem de İmparator Kai'nin ülkesini kurtarma çabasını okuyoruz.Bana başlarda karmaşık olacak diye sorun yaratsa da yazar öyle bi yazmış ki, aynı anda üç yerdeyiz!:D

Hayranlığımı nasıl belli ederim bilmem ama çok akıllıca, kusursuz yazılmıştı Scarlet.Okurken birkaç kusur buluyorsunuz ama bitirdiğinizde...Son sayfaya kadar aksiyon dolu, Cress özlemi sunacak mükemmel bir kitaptı.Daha ne diyeyim? Cinder'ı okumadıysanız önce onu, sonra Scarlet'ı okuyun!

2 yorum:

  1. Senein yorumlarını okurken nedense çok heycanlanıyorum "Aaaa merve yorum yazmış videomu acaba ? yada yazımı ? resim koydumu acaba ? " diyorum flgkdfşjg çok iyi yazıyorsun .
    ama videoda istiyoruz Haberin olsun kdjgklfdjglj .

    YanıtlaSil
  2. Sizi yeni keşfttim. Takipteyim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil