16 Mayıs 2015 Cumartesi

Eksik Parça(Michelle Hodkin) YORUMU


Merhabalar! Mara Dyer'ı okuyalı baya oldu ama yorumunu anca yapabiliyorum...Ah be Michelle, nasıl bir kitap yazmışsın be kadın...

Konudan pek fazla bahsetmek istemiyorum açıkçası.Baya gizemli bir kitap ve ilk sayfası bile tüylerinizi ürpertiyor.Kafayı yiyorsunuz kitabı okurken.Sanırım kitabı sevmemin en büyük nedenlerinden biri bu...

Kitap 400 küsür sayfa ama bir günde bile oturup bitirilebilir ama ben iki günde bitirdim.Pek bitsin istemedim, bitince deli gibi devamını istedim çünkü çok fena bitiyor kitap.
Hani bazı kitaplar vardır, okursunuz bitmez ya...Bu kitabı ben bitmesin diye okumak istemedim ve bitirdikten sonra etkisinde kaldığım nadir kitaplardan biri oldu.

Acayip hoş, böyle sürekli fosforlu kaleminizle dolaşıp okuduğum bir kitap oldu.Arkadaşımda olmasa burayı alıntılarla donatırdım ama işte artık idare edeceğiz:D
Ah, bir de erkek karakterimiz Noah var.Valla kitap karakterlerine aşık olmaktan ne kadar bıksam da bu çocuğa da bayıldım! Kendisi acayip güzel bir varlık ve son zamanlardaki favorilerimden oldu:D
Başlarda belli bir havası vardı ama sonlara doğru biraz kaybetmediğini de düşünmüyor değilim açıkçası...İkinci kitapta nasıl olacak büyük bir merak içerisindeyim ama içimde beni tatmin etmeyeceğine dair hisler var...Bu yüzden serinin yorumunu okumamaya kararlıyım! :D




Peki kim bu Mara Dyer? Biz de bilmiyoruz.Öğreneceğiz inşallah.

0 yorum:

Yorum Gönder