23 Şubat 2015 Pazartesi

KÜTÜPHANECİ (Logan Belle) Yorumu

Merhabalar! Yine acayip gereksiz bir kitap okudum ve allah aşkına almayın diye yorum yayınlıyorum;
Öncelikle belirteyim, çok hafiften spoiler içeriyor bu yazı.

Kitap hep kütüphaneci olmak istemiş bu yüzden annesini bırakıp hayallerinin peşinden koşan bakire(buraya dikkat çekelim,bütün erotik kitaplar böyle değil mi?) Zooey Deschanel'a benzeyen bir kızı,Regina'yı anlatıyor.Bir gün komik bir şekilde Sebastian Barnes ile tanışıyor ve cinsel hayata bir adım atıyor.

Adam yine genel olarak zengin, yakışıklı ve dominant.Seksi kıyafetlere fetişi falan varmış gibi Regina'yı süsleyip püslemeyi seviyor.Fotoğrafçı, çok ünlü kişilerle çalışıyor.

Bu kitaba diyebileceğim en güzel cümle "okumasam da olurdu" olur sanırım, çünkü şöyle diyeyim kitap kötü değildi ama acayip derecede diğer kitaplara benziyor.

Ve allah aşkına, O KAPAK NE ARTEMİS?
Tamam, o saçma sapan parlaklı yazınızı
 falan koyuyorsunuz ama cidden pembe
 tüyler arasında bir kelepçe...


Orijinal kapağı sağda görüyorsunuz, tamam bayılmadım ama bu pembe parlaklı kapaktan bin kat daha güzel.Cidden şimdi düşünüyorum neden bu kitabı almışım ben diye? Çünkü kitap alırken kapaklara da bakıyorum.En azından içeriğine güvenmediklerime.

Şu "Bettie Page sunar..." olayı ise bana acayip saçma geldi.Kitabı almamın sebebi de Bettie Page'den ilham alınarak yazıldığı falandı...Ama her yerde bağıran o yazının kitaptaki tek olayı Sebastian'ın Regina'ya bir Bettie Page kitabı verip "al,oku" demesi.Kız kendini buluyor o kitapta tamam ama en azından benim beklediğim şey bu değildi.

Tamam, gülmeyin ama Regina denince benim aklıma Mean Girls geliyor yani.Gerçi kişisel ama...

Ayrıca kitap resmen yazım yanlışlarından oluşuyor.Kelime olsun, geçişler olsun acayip canımı sıktı benim.Yorum okumadan aldığım nadir kitaplardan ve bana tekrar yorum okumadan kitap almamam gerektiğini hatırlattı.

İngilizcesini okusam bu kadar nefret etmezdim sanırım ama cidden bu türde adam gibi kitap bulmak bu kadar zor mu olur ya...Sanırım favorimi Aspendos'un Havada serisinden kullanacağım ben.

Kitap ne kadar hak etmese de bu puanı, sıkıcı bir kitap olmadığı                    için puanım;


                 Fotoğraflar bile vasat oldu ya...

0 yorum:

Yorum Gönder